Stendi har etablert et kundeombud for å gi brukere eller deres nærstående en stemme inn til oss. Til kundeombudet kan du sende synspunkter, klager eller spørsmål som er viktige for nettopp deg.

Kundeombudets hensikt er å lytte til deg, og sørge for at du får svar fra ansvarlige representanter i Stendi. Vi ønsker alltid å bli bedre, og dine spørsmål og synspunkter er viktige for at vi hele tiden kan utvikle våre tjenester.

Uavhengig kundeombud

Vårt kundeombud jobber uten direkte tilknytning til våre virksomheter, og er her for ditt beste. Kundeombudet inngår i selskapets ledelse, og ser til at alle innkomne klager og spørsmål behandles så raskt som mulig.

Vi formidler også positive tilbakemeldinger ut til virksomhetene. Dette er viktig for våre medarbeidere, som hver dag jobber for å gjøre verden litt bedre, ett menneske av gangen.

Fyll ut skjemaet

Fyll ut skjemaet nederst på siden for å sende oss din henvendelse, så hører du snart fra oss.

Kundeombudet erstatter ikke din kontaktperson lokalt i virksomheten, men er et supplement i de tilfeller der du ønsker å diskutere med eller få ditt synspunkt hørt, av noen som er uavhengig av virksomheten.

Vi ser fram til å høre fra deg!

Detalj av spisebord og hender

Ta kontakt

Fyll inn din informasjon så vil vi kontakte deg så raskt som mulig.

Ung kvinne og ung mann sitter på benk ute med mobiler i hendene.

Kundeombud

Navn(Påkrevd)
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.